12:29:09/

stockholm quality outlet

Allmänt / 2009-01-02
yes, dit ska jag bege mig idag! jag känner mig inte bättre med förkylningen, men måste komma ut och röra mig lite. Får se om jag hittar någonting.
   Jag kommer att visa fler outfits, jag lovar! Men jag struntar i det nu på lovet, det kommer när vardagen är tillbaka igen, dvs. på onsdag. Njut av lovet nu ni som fortfarande har det! Det försöker jag göra och det blir tyvärr sämre uppdatering då, men försöker så gott jag kan ;)
   Förresten, jag kan ju inte glömma att min kära Annie har startat en blogg igen, då hon äntligen köpt en systemkamera! Här är hennes blogg!
PUSS!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hoppas du har en bra dag :)

Spana gärna in min nya design som jag gjort och lämna en kommentar :)

2009-01-02 @ 12:36:12
URL: http://sannawiberg.blogg.se/
Postat av: annie

fuskis! fuck u, vill också dit.

HAHA, tack för länkningen ;D

2009-01-02 @ 12:49:36
URL: http://annies.devote.se
Postat av: sanna

haha nu är vi två sanna här :P

2009-01-02 @ 13:43:12
Postat av: sanna

haha nu är vi två sanna här :P

2009-01-02 @ 13:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0