20:35:32/

record

Allmänt / 2009-01-17
jag spelar gitarr och sitter varje dag hemma och sjunger lite covers och hittar på egna låtar, nu ahde jagh tänkt att filma och lägga upp klipp, men nu är batteriet till min kamera borta! Det har blivit en kedjereaktion när min syster tappade bort sitt batteri, då tog hon pappas och nu har pappa, som är i Florida, mitt batteri. Då när jag skulle låna min systers batteri så säger hon att hon inte vet vart sin kamera är, jag blir så trött! Nu ska jag städa, rolig lördagskväll va? Imorgon ska jag upp tidigt och jobba.
   Men om jag hittar batteri lägger jag upp klipp, tycker att det skulle vara lite roligt. Jag, Saga och Matilda har förövrigt lite planer på att köra covers på nya låtar med tre stämmor, lite gammalsdags stil, tror det blir coolt! Får se om vi kan uppträda med det snart!
PUSS!

Kommentarer
Postat av: matilda

yes det ska vi göra!

hahah du ska också lägga upp klipp? :P <3

2009-01-18 @ 20:33:22
URL: http://typisktmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0