19:51:17/

muffin

Allmänt / 2009-01-07
åh! inlägget har inte postats, så nu hoppas jag det kommer fram! idag började skolan! in i det vanliga, upp tidigt och hela baletten! efter skolan åkte jag till centrum med matilda och saga. Vi köpte semlor och gjorde vaniljlatte här hemma, mums! jag köpte även från make up store en ögonskugga som heter muffin. Tror ni inte att slarv-Josefine glömmer påsen med den i vid kassan? åh, suck! Jag ville ju ha den imorgon!
   Förresten, ett bloggnamn till någon som heter Matilda. Vi satt nog i en timmem utan något som vi kommit fram till, aah! Det ska vara lite blandat i den, ingen speciell kategori, supersnällt om ni har något förslag!
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0