14:34:06/

090224

Allmänt / 2009-02-24
hello my friends! nu ar jag pa ett internet-café mitt i solden. framforallt idag och igar var snon helt fantastisk, men molnen skymde solen. i lordags sa var vadret bra! engligt prognosen blir det superväder imorgon och bra pa torsdag. pa torsdagen tror jag vi aker till obergurgel, ett annat skidstalle. fredagen skulle inte bli sa bra vadersmassigt, men man vet ju aldrig, det kan ju andras. om det inte blir bra och vi bestämmer att inte aka sa blir det antingen bad igen eller en mysig dag i stan här. sen ska vi ju avsluta med massage, jag och louise.
   eftersom att det inte fungerade sa bra till slut att skicka inlagg fran pappas black berry sa ar jag pa internetcafé, och jag ska agna resten av tiden till semester nu och kommer antagligen inte att ga hit igen da. jag aker hem pa lordag morgon, om jag inte missminner mig gar flyget klockan tolv. ha det bra, vi synes, PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0