21:29:08/

21:30 lov!

Allmänt / 2009-12-18

hallihallå! det är loooov! Goddammit! Det är så skööönt! Fast ikväll hade jag gärna varit med några och firat lovet eller bara göra något kul, men nu sitter jag här, idag igen framför datorn och har ätit godis, herregud, måste göra något med mitt liv! Förtsätter jag såhär kommer jag bli fettoo!
Hur som helst. Det här lovet ska jag vara med kompisar, åka pulka (hoppas! haha!), shoppa, göra roliga saker och umgås med en massa folk, fira jul och nyår! Juste, måste skriva mina nyårslöften, herregud! Kommer fylla ett A4, minst. Typ: Inte äta godis och andra onyttigheter varje dag, inte vara inne på datorn typ 8 timmar varje dag, börja träna blablabla... Aja nu ska jag pysa! Julmust låter frestande. Får ju köra hårt innan jag sätter mina löften och sen hade jag tänkt att lägga upp bilder på det jag köpte idag! En svart blusklänning och en mössa, jättefint :D Imorgon ska jag också iväg på glöggmys som victoria och gabrielle anordnar, dit skulle man ta med varsin kavaljer så blir blandat, kul! Tar med kameran = ett blogginlägg, WOHO! you go josefine!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

HAHA, du å jag kommer bli fetton tillsammans!! <3

2009-12-20 @ 21:41:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0