21:26:32/

21:26 västervik

Allmänt / 2009-12-22
imorgon drar jag och familjen till västervik där vi ska fira jul, ska bli kul att träffa kusinerna man inte träffat på ett tag! Ska nog få tar på en dator - hallå jag ska se avsnitt 23 och 34 på mysteriet på greveholm!! sen ska jag blogga ett god jul inlägg till er också! :D
Men nu ska jag packa klart och lyssna sönder video phone! Haha, bara jag som upptäcker en bra låt och klickar om den hela tiden och lyssnar på den en dag / några dagar. Haha helt sjukt! Man tröttnar ju lite, men tröttnar aldrig på Michael Jackson! <3 Haha! Men ha det bra, hoppas ni klarar er utan mig i en dag, håll ut! ;) pusssssssss

Kommentarer
Postat av: Olivia

haha, jag vill också se greveholm, länka! :D

SV: neej, jag har ett rum som är mitt vafan ^^ men du får komma hit och se snart! :D

2009-12-23 @ 15:50:22
URL: http://sumo.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0