22:19:04/

svår att inte tycka om

Fotografi / 2009-04-02

victoria, underbara lilla figur. men hur gulligt är det inte att bara ens tänka på att svänga förbi för att bara vara med en när man inte är på topp?. åh vad jag blev glad! vi skrattade, pratade, satt vid datorn (vi har ju en bloggare och en facebookarn), gjorde smoothie och åt, sen åkte vi ned till centrum och hyrde sawfilmen, efter att ha sprungit runt i huset varje gång och rivit allt upp och ned för att få tag på den där filmen, men när vi var där köpte vi även stora nappa, yummie! och jag blev ännu gladare när jag märkte att det i princip var sommar ute, UNDERBART! och det håller i sig till veckan som är lov, underbart! och lilla krabban på bilden ska till aruba!! tjohej, nu ska jag sova och bli dundersuperfrisk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0