00:36:24/

konsumera mera

Allmänt / 2009-04-26

idag efter min moppeuppkörning så åkte jag till tekniska högskloan där jag mötte upp klara och vi åkte in till stan. det var riktigt mysigt! vi hann med att köpa mycket fina saker på h&m, gina tricot och zara, sjukt nöjd med allt och det var även klara! jag lägger upp bilder imorgon. mina planer nu ser ut så att jag jobbar 10.30 till 14.45, olivia slutar även sin dans då. därefter åker vi antagligen till ängsholmsbadet med picknick och kameran. skönt att i detta underbara väder bara vara ute, äta, snacka skit och lyssna på musik. imorgon eftermiddag blir det alltså bildbomd, suss gott!


Kommentarer
Postat av: farfar

Hej Josefine!!! Fin blogg. Hoppas Ni haft det skönt idag i det härliga vårvädret. Shoppa, shoppa , shoppa konsumera !!! Roligt att Ni inte dras ner i lågkonjunkturdepressionen utan lever. Jag vet att Du inte lyxkonsumerar och det är jättebra. Jag vet att Du kollar på reavaror mm mm och det är ändå bättre. Vad fint att Du har kameran med Dig. Jag är också så, att jag inte vill gå ett steg utan kameran. Hoppas Du har många som kollar Din blogg. För då passar jag på att skriva adressen till vår hemsida (skriver vår fortfarande - det känns skönt)

www.bsboende.se. Hoppas några går in o kollar. Välkomna till Vimmerby o bo billigt hos oss. Åker t Sthlm o Norge ti eller onsdag. Kommer tillbaka efter 3 maj o stannar ngn dag hos mina toppen barnbarn Josefine o Louise. Hej farfar

2009-04-26 @ 13:36:51
Postat av: Sten o Britt

Toppenblogg. Spännande att kolla Dina foton efter shoppinrundan. Lycka till i framtiden. Hälsa Louise!!! Sten o Britt

2009-04-26 @ 13:39:35
Postat av: Josefine

ååh, älskar dig farfar, längtar! :D

2009-04-26 @ 13:49:01
URL: http://esysmariajosefine.blogg.se/
Postat av: klara

tack för en underbar dag my love.

2009-04-28 @ 19:46:11
Postat av: Josefine

detsamma sötnos :D

2009-04-28 @ 20:12:57
URL: http://essymariajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0