22:14:21/

i can't get no satisfaction and i try and i try and i try

Allmänt / 2009-04-13

idag har lilla josefine åstadkommit mycket alltså! jag är nöjd med min insats och jag kommer inte ihåg sist jag var det, haha! men efter flera timmars pluggande så kände jag att jag behövde luft så jag och olivia tog en promenad, lika mysigt och roligt som alltid, wiho! nu har jag precis slutfört en svenskauppgift och ska packa ihop för imorgon, skola mina vänner! lyssnar även på gamla britneylåtar som är GRYMMA!
i can't get no satisfaction - britney spears


Kommentarer
Postat av: Olivia

Mysigt värre var det! :D Men du förstör alltid för mig så att folk tror jag är dum i huvudet! Man blir så när man är med dig. Mamma blev arg för att jag skrattade åt henne, men jag skrattade åt dig, för du är så ful! :D haha

2009-04-13 @ 23:28:33
URL: http://sumo.devote.se
Postat av: Olivia

I know, men du syns inte iaf, som du ville :P

2009-04-14 @ 20:25:04
URL: http://sumo.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0