20:28:34/

face the truth in a contribution

Allmänt / 2009-04-17


Så mina damer och herrar! Här har vi jossan i hennes rätta jag! (när vi inte har något att göra och flummar omkring^^)
Tuff bild ändå! På tal om jossans rätta jag, tänkte jag berätta lite.. Moahaha!
Josefine är en underbar flicka med ett stoort intesse för oviktiga saker med ett beroenda av nya:) I den riktiga världen då. Det som flyger omkring i hennes huvud är vad hon önskar sig här näst, vad hon ska ha på sig imorgon, hur hon ser ut och en massa sådant.. Väldigt ytlig altså.Konstigt nog det som sist hypnotiserar henne och som hela tiden finns i hennes huvud är Michael Jackson! Så det enda hon bryr sig om kan ju då inte bara vara utseende. :)
Josefine är en riktigt sångfågel, har alltid varit. Ibland kan det vara lite jobbigt att hon inte är tyst ;)
För övrigt är hon som jag sa i början helt underbar! Hennes "jobbiga jag" är nog det bästa och det är inte alltid hon hänger med i svängarna, men hon är nog en riktigt smart brud i grund och botten! ;D
Så vad gör man utan en josefine??!! Det vet jag ärligt talat inte, inte heller hur mitt liv skulle sett ut om inte hon fanns där<3
Älskar dig Josefine!
PUSSAR OCH KRAMAR! /Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0