18:04:18/

oh yes

Allmänt / 2008-12-02

pälsjackapälsjackapälsjacka. jag vill ju ha en. gaaanska så mycket. Det finns en. på h&M divided. jag såg den för tre dagar sedan. i förrgår svängde jag förbi igen och min storlek var slut. idag återvände jag dit igen och alla var slut, jag hoppades att det kommit in fler idag och stressade dit. Typ så är min lilla historia. MEN slutet gott, allting gott, va? Jag ringde runt nästan alla h&M i stockholm och vid varje samtal svarades det att den var slut. När jag ringde den sista affären, säger tjejen i expediten att hon trodde den var helt slut, men skulle extrakolla. Där hänger en kvar. En i min storlek. Jag är lycklig! Jippii! Imorgon ska mamma skjutsa mig dit och haffa den. Jag är så glad!


Kommentarer
Postat av: lisa

glad för din skull! :D <3<3

2008-12-03 @ 15:51:53
URL: http://lojsanlisa.blogg.se/
Postat av: Rohan

Har du lust att lägga upp en bild på jackan?

2008-12-04 @ 16:12:30
URL: http://rohans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0