12:42:24/

här uppe i norr

Allmänt / 2008-12-21
pjuh, nu är vi framme! På vägen märkte man hur det blev mer och mer snö och här uppe är det massor, i stockholm är det ju ingenting! Igår när vi kom fram vid klockan sex till min mormor kom även mina kusiner på besök och vi åt härlig julmat som risgrynsgröt och mackor med julskinka. Jag var helt utmattat igår  och sov idag till klockan tolv, ovanligt från min sida. Idag är jag iallafall utvilad och mina planer för idag är att kanske gå förbi den lilla staden här i närheten, då den större nog är stängd. Jag ska även fotografera lite och försöka ladda över på denna dator, då kan jag blogga som vanligt! :) Imorgon blir det antagligen den större stan vid jakt efter de sista julklapparna till mormor och morfar. Vad ska ni göra i jul?
PUSS OCH GOD JUL!

Kommentarer
Postat av: elle

sv: jag råkar faktiskt veta att den kommer från indiska:) sjuttionio kronor kostade den trorjag:)

puss

2008-12-21 @ 18:18:37
URL: http://typisktelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0