14:09:15/

19 december

/ 2008-12-19






idag var det avslutning, jihaaaa! den inehöll sång, medaljutdelning oc fika med klassen, där det delades ut diplom och betyg. Ganska många åkte till huvudstaden och jag och annie åkte hem till mig. Jag svängde i centrum, förbi jc och köpte denna fodralklänning också! Snart kommer bilder på annie, jag har lockat hennes hår med min plattång, som vi lärde oss av någon försäljare i centrum.
   På bilden ser ni lite utav vad jag hade på mig, en vit tyllkjol från h&m barn, grå strumpbyxor, en långärmad svart tröja och halsduk från h&m trend med min jacka från bik bok!
PUSS! Hur har er avslutning varit?

Kommentarer
Postat av: Emma

BLOGGSVAR Tack, sötnöt :)

2008-12-19 @ 19:29:04
URL: http://lasoledad.blogg.se/
Postat av: Hanne Amelie Enoksson

Jadå, nöjd med betygen? (a) <3

2008-12-20 @ 00:52:04
URL: http://haaniie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0