23:20:09/

cosmopolitan

Allmänt / 2011-01-16
hej! tänkte bara göra en liten update. Nu är äntligen veckor med uppastsskrivande över och den här veckan ska jag och fina Mathilde jobba på tidningen cosmopolitan. Vi ska iaktta hur ett medieföretag jobbar, kommer bli riktigt kul! Vi ska fota, intevjua och bara se hur arbetet går till på en redaktion och hur de jobbar för att klara konkurrensen bland alla andra tjejtidningar som finns.

Kommer bli skönt att lämna verkligheten lite med skola och annat i vardagen och bara ha kul! Kommer lägga upp bilder här under veckan, kommer nog bli ganska många foton. Kommer vara med Mathilde hela veckan, på cosmopolitan och resten av veckan då vi ska skriva arbete och muntlig redovisning, längtar! Jag tycker verkligen om den tjejen sjukt mycket. Nu: börja fixa mig iordning så jag orkar upp imorgon, jobbat 9 timmar idag, rätt slut. Hoppas allt är bra med er!

update: ooooj varför hade jag värsta besöksrekordet idag?? kuul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0