13:02:18/

countdown

Allmänt / 2011-08-18

Hej hopp! Nu är jag redo för en ny (fullbokad) men rolig dag! Jag ska snart iväg på en arbetsintervju (isåfall blir det mitt fjärde jobb...) och efter det ska jag till Hollister där jag ska på casting. Alla som jobbar på Hollister runt om i världen ska fotas för att kanske blir nästa modell på påsen/väggen/hemsidan. Känns ju som att chansen att man blir vald inte är så stor, men varför inte testa!

Efter det ska jag in till stan med Annie och Matilda och efter det blir det myskväll hos mig sista dagen innan skolan börjar. Herregd vad sommaren har gått snabbt! Och vet ni vad som händer sen? Jag ska packa upp min macbook pro som står och väntar i en påse där nere, jag är i extas! Min webkamera fungerar nästan aldrig nuförtiden (därav töntig mobilbild) men iallafall en bild. Ses sen, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0