01:36:56/

new york part 1

Fotografi / 2010-11-07
Min syter Louise i väntan på bussen
Jag på bussen
Fika på arlanda (starbucks!!)
Frukoststället vid Hell's Kitchen, massa olika bröd!
Såhär kunde en frukost se ut
Jag med te i handen
Louise fotar
Idag kom jag hem från New York, vi flög nästan hela natten men det känns helt okej ändå, inte så farligt mycket jetlag! Mina dygn där borta har varit helt fantastiska, det var över förväntningarna! Det är verkligen staden som aldrig sover, det var alltid fullt med liv och alla möjliga ljus lyste upp staden. Vi har shoppat massor och även bland annat gått i central park, varit uppe i empire state building, i soho, china town, sett frihetsgudinnan, fnhuset osv, helt enkelt hunnit med en massa! Veckan har gått så sjukt snabbt! Här kommer några få av alla ca. tusen bilder jag tog. More to come! xoxo

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej!



vad fin blogg du har och du är så bra på att stoppa in inlägg och skriva grejor och du är så duktig bloggare <3 älskar dig kusin <3

2010-11-07 @ 20:52:47
Postat av: jeanette

Kul att se att ni haft det bra !! hoppas att vi får se fler bilder och höra mer senare =)

2010-11-07 @ 22:38:27
URL: http://tusenting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0