13:13:14/

Midsommar

Fotografi / 2010-06-25



Idag är det midsommarafton! Jag firar den ute på mitt landställe (och kan blogga mha. iphonen uppkoplad till datorn!!). Jag har inte varit här på ett tag och det är ombyggt - riktigt fint och härligt! Igår satte jag upp studsmattan och skulle hoppa, vilket jag alltid gör här. Denna gång hade jag tänkt att ta mod till mig och göra en bakåtvolt - jag kan bara göra en framåtvolt. Helt ouppvärmd och ovan slänger jag mig bakåt och tvekar halvvägs vilket leder till att jag ligger där på rygg/nacke och fick ont. Har fortfarande lite ont - blää! Men det är inte så farligt det hade kunnat vara. Iallafall - Snart ska jag byta om till vad jag ska ha på mig idag, göra midsommarkrans och sedan vankas silllunch och allt som hör en midsommar till.

Här stannar jag till Söndag morgon och när jag kommer hem är det bara att packa. Senare kommer även Matilad och mina kusiner till oss för att sova över och åka till Arlanda tillsammans för att åka till Grekland, så underbart!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jo du Josefine, du är inte ensam om att tveka i sista sekund när det gäller bakotvolter... Hänt mig så många ggr att jag knappt kan räkna på fingrarna längre. Men nu kan jag allt!! :D

Hoppas du får det grymt i grekland med matilda!

2010-06-25 @ 22:33:28
URL: http://efficio.blogg.se/
Postat av: Sara

Nej det är ingen speciellt inställning :P haha :D

2010-06-25 @ 23:03:57
URL: http://citysixteen.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag ÄLSKAR din blogg och dina foton

2010-06-27 @ 20:27:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0