02:21:45/

10 december

Allmänt / 2010-12-11

Innan middagen

Hej! Herregud vilket liv det blev här under dagen. Tusen tack till er som har givit fina kommentarer, betyder mycket! Och till er som skrev det andra och fortsätter att kommentera anonyma kommentarer, jag tänker inte fortsätta såhär. Prata med mig personligen eller lämna det, det här är ingenting jag tänker lägga ned mer tid och energi på.

Förutom allt det där, har jag haft en bra dag! Efter skolan åkte jag in till stan för att titta på när min fina vän Matilda var lucia för ett riktigt fint luciatåg. Därefter åkte jag, Annie och Tove hem till sistnämnda och gjorde god mat, tittade på film och åt annat gott. Riktigt mysig kväll, hoppas ni också haft det bra! Nu är jag sjukt trött, helt vänt om mitt dygn. Nu: sängen!

Kommentarer
Postat av: amanda b

mysigt

2010-12-17 @ 10:51:26
URL: http://amandab.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0