17:16:46/

Yum-Yum

Fotografi / 2010-04-07



Min dator kan vara lite seg ibland så idag bestämde jag mig för att gå in på fotogalleriet och rensa bilder. Jag hade 17 000 bilder där. 17 000! Har suttit och raderar ett litet tag nu och tror ni inte jag hittar en bild på sushi? Åh så gott! Bara jag som blir riktigt suktad när jag ser bilden?

Förresten, ni måste lyssna här - för ert eget bästa liksom. En spotifylista jag blir så glad av att lyssna på. Musiken är grym, den därl ivekonserten är helt otrolig!

CIAO


Kommentarer
Postat av: Tanya

Sv: taack så himla mkt jag blir jätte glad!:D

jag gillar oxå din blogg riktigt bra!:D

hoppas du har det fint kram

2010-04-07 @ 17:44:41
URL: http://taanii.blogg.se/
Postat av: Kristin

Hejsan!



Ja, det var konstigt. :( Jag har Photoshop CS4, alltså det nyaste. Det är det enda jag använder för själva bildskapandet!



Har tyvärr ingen aning om var du kan ladda ner Didot eftersom det är ett typsnitt som ska finnas på datorn från början. Men vänta ett tag! JUST FAN! Jag har ju en Mac. Didot är ett typsnitt för endast Mac-datorer...... :(

2010-04-07 @ 17:53:14
URL: http://liddie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0