21:53:33/

21.53 londooon!

Fotografi / 2009-10-26

gigantiska topshop på flera våningar, gosh!

jag och louise efter första dagen.

kastar löv i green park!

lojsan dricker latte!

mina kööp, wohooo! det är sockor, spetspyjamaser (linne + shorts, spetslinne och nattlinne), mössa, morgonrock, grå höga jeans med dragkedja vid höfter och ränder vid knäna med "mudd", pälsväst (LOVEITLOVEITLOVEIT!), sex and the city bok, victorias secret bodysplash och kräm, foundation, läppglans, solpuder och kräm.

och sist men inte minst, mina JULKLAPPAR! :D - Michael Jacksons självbiografi (letat och letat!) och versace parfymen, luktar yummiee!

Kommentarer
Postat av: Ullis

fy fan vad underbart, jag är så himla avendsjuk!

2009-10-27 @ 09:41:11
URL: http://sumo.devote.se
Postat av: sophia

ska till london på torsdag, någon du rekomenderar som jag bara inte får missa :) ?

2009-10-27 @ 10:43:07
URL: http://sophiastyden.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0