22:54:48/

explosion

Fotografi / 2010-06-03

Edith och Annie

Vackra Annie

Studentflak överallt! Tagg!
Snyggsara

Söta Edith!

Sara och Edith

Hejhopp! Här kom en liten bildbomb från idag. Jag slutade vid tio idag, en normal skoldag dårå. Haha, nästan iallafall. Nu på senaste tiden har jag börjat sluta tidigare, ha sovmorgon och allt sånt där inför sommaren, råskönt!
Idag efter skolan åkte jag hem och sedan direkt iväg till stan där jag träffade Edith och Annie! Vi fikade och prutade ned jordgubbar från 20/st till två för 25, ganska så najs va. Enligt högtorgsnissen var jag Pamela Anderson och Edith Alicia Keyes, tack för den liksom. Jaja, jag tror faktiskt han försökte få till en komplimang, fast misslyckades, haha! Därefter köpte jag, Edith och Sara kulglass och satte oss på en uteservering, jättemysigt! Sedan kom Emmy också. Mysig dag det här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0