11:10:34/

-

Allmänt / 2011-05-15
Jag är så sjukt stressad nu. Har massor i skolan och ställer klockan för att komma upp och ihnna göra allt. Utöver fyra arbeten har vi ju matte b nationella att tänka på. Om två veckor är allt över, så förvänta er inte mycket bloggning de här två veckorna.

Ikväll ska jag gå modell för "Young Designer Fashion Show" i brunogallerian på söder. Jag har aldrig gjort någonting sånt förut och är nervös inför det, samtidigt som det kommer bli sjukt kul! Tar med kameran. Pappa har med den bra till göteborg men några bilder ska jag väl kunna ta.

Nu: återgå tiill plugget. Önska mig lycka till! ;) PUSSS

Kommentarer
Postat av: lisa

du var mega grym! stort tack! puss

2011-05-15 @ 23:52:50
URL: http://efficio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0