21:57:36/

veni vidi vici

Allmänt / 2011-02-12





Hej! Ja, uppdateringen går ju som den går. Haft en massa annat för mig och inte haft något bra at blogga om men nu så, här kommer en drös med bilder från igår! Jag hade ingen skola på dagen, det gick ju knappt att ta sig fram i snöstormen!

På eftermiddagen knackade det på min dörr till rummet och utanför står Matilda med en påse semlor, hon lyckades trots snökaoset ta sig hem till mig och vi fikade lite och åt sedan middag innan vi begav oss iväg till reunion med vår gamla härliga klass. Det var riktigt kul att träffa alla igen och hoppas på fler reunions i framtiden! Efter det åkte jag hem till min fina Gustaf och sov över där. Ikväll har jag varit med Matilda och imorgon blir det jobb hela dagen på Nickis, taggat! Hoppas allt är bra med er finisar puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0