09:20:01/

end of time

Människor / 2011-08-10


Igår åkte jag och Louise (som nu är brunett, snyggt va?) in till stan för att bara ha det mysigt och spendera tid med varandra! (Hon flyttar till Umeå den 28 Augusti så ska försöka vara med henne så mycket som möjligt fram tills dess! Hursomhelst, pappa skulle till hans kontor så vi följde med honom och satt där en stund och fikade. Efter det gick vi en stund i stan. Jag kom hem med en beige t-shirt och Louise ett par skor (som jag också ska köpa).

Precis när jag kom innanför dörren ringde chefen från Hollister och undrade om jag kunde komma in så snabbt som möjligt och jobba till klockan tio. Egentligen skulle min första jobbdag vara idag men jag jobbade gärna mer så vid sex-tiden var jag inne och jobbade hela kvällen. Idag blir det mer jobb (från 15.00 - 20.00). Även fredag kväll och lördag - är råtaggad! Nu: frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0