18:34:33/

i'm on a boat

Allmänt / 2011-04-21
Grekisk sallad till lunch!

Som sällskap hade jag min fina syster, Louise.

Hej mina vänner! Idag har jag haft en riktigt härlig dag! Jag blev väckt vid elva av mamma som sa att det var 20 grader och solo ute, vilket fick mig att studsa upp ur sängen. Har inte hunnit sola så mycket än i år så det gäller att passa på och jag har faktiskt fått lite färg! Efter ett tag åkte jag till täby centrum och mötte upp Louise för att köpa lite saker, fixade bland annat en mors dag present och världens godaste body butter som jag snyltat av syrran och mamma ett tag hehe. När vi kom hem gjorde jag en grekisk sallad och åt den tillsammans med Louise, som avnjöt ett glas rosé. Härlig dag helt enkelt!

Nu ska jag städa mitt rum, jag förstår fortfarande inte hur det kan bli stökigt så snabbt! På kvällen ska jag nog vara med Gustaf igen hehe.. Cha cha bloggen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0