08:50:38/

dreamworld

Allmänt / 2011-04-26
Jag & Gustaf

Helgen har jag spenderat med Gustaf! Han, jag och Louise har varit ensamma hemma i helgen så vi har haft en mysig och lugn helg och solat mycket! Igår var jag och Gustaf i stan och shoppade lite (eller snarare han) och efter det åt vi middag i stan med hans pappa. Vi satt på en uteservering vid medborgarplatsen, där det förövrigt var fullt av folk som njöt av solen. Jag säger det igen, det känns verkligen som sommarlov!

Nu ska vi göra iordning oss inför första skoldagen igen efter lovet, jag passar på att blogga medans han duschar. Ikväll blir det träning (första gången efter ett 4 månaders uppehåll, lär ju gå bra..) och plugg, som tur är är Gustaf här och gör det lite roligare och vi avslutar antagligen kvällen med lite SATC och Gossip Girl, hehe.. Love

Lyssna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0