23:30:17/

love kills

Människor / 2010-09-13







Hejhopp! Jag har en hel del bloggning att ta igen, men här kommer iallafall en drös med bilder från när jag var hemma hos Sofie. Jag tror inte ni fattar hur mysigt det var, hon hade bakat så gott och gjort allting så fint! Var en riktigt bra lördag, att bara sticka iväg och få världens godaste fika med underbara tjejer! Nu sitter jag här och dreglar framför bilderna på de underbara bakverken! Haha, förresten sa Frida idag att hon drömde attj ag skrattade så mycket att jag började dreggla, fin dröm!

Hursomhelst, nu ska jag slutföra min läxa och fortsätta lyssna på Robyns nya, underbara platta. Har du spotify så är det bara att klicka här och höja volymen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0