00:38:30/

Teenage dream

Människor / 2010-10-02


Sanna och Sofie

Therese

Victoria

Jag och Jerry <3

Lisa och Jerry

Snygga Gabrielle som höll i allt

Jag

God lasagne

Frida, Ida och Maria

Hej mina vänner! Jag vet, dålgigt bloggande och ursäkta för det (igen)..Jag har haft fullt upp hela veckan och helgen och inte haft bilder att blogga med, men kan ju resumera allt här. Förra lördagen serverade jag på 60-årsfest och begav mig därefter till Victoria som hade kräftskica med Frida där, riktigt roligt alltihop! Sen jobbade jag också på söndagen.

Jag är nu precis hemkommen från en riktigt lyckad kväll hemma hos Gabrielle, tack så mycket, det var grymt! God mat och härligt sällskap! Jag och Lisa kärade öven ned oss i hennes kanin, Jerry (som är en hona haha). Nu är jag riktigt trött efter att ha varit uppe alldeles för sent varenda dag, så nu mina vänner: sängen! Imorgon blir det en lång dag, med servering för Matildas föräldrar som fyllt jämnt, kul!


Kommentarer
Postat av: Friiiidaa

Har jag fåt en smäll elelrrr??ser helt jäla sjukt ut hahahha

2010-10-04 @ 07:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0