21:18:14/

those old days

Fotografi / 2010-05-25


Hittade en bild på mig när jag var liten, vad kan jag vara? Tror cirka 2 år. Jag har linser och har haft glasögon en stor del av mitt liv, men på bilden har jag inte på mig dem. Man ser att ögonen anstränger sig för att inte kolla i kors, men jag lyckas inte riktigt, haha!

På bilden är jag på min fammor och farfars landställe där vi ofta var. Där gick vi barn runt och letade smultron och satte på strån och skulle äta dem som Pippi, plockade rabarber och hjälpte till att skära dem till rabarberkrämen, tog rabarberbladen och lindade runt oss och hade en på huvudet och sjöng "en daggkopa ville jag vara" från Majas alfabet, gungade på gungor, rodde, badade. Vad underbart det var, har många riktigt fina stunder från min barndom där ute!

Kommentarer
Postat av: Louise Nachtweij

men åååååååh vad söt du är, puuss

2010-05-26 @ 00:15:32
URL: http://louisenachtweij.blogg.se/
Postat av: Karin

Låter mysigt. Gullig bild :D

2010-05-26 @ 22:07:57
URL: http://tobbix.blogg.se/
Postat av: gabrielle

oh herregud fjunis vad söt du är!

2010-05-28 @ 00:26:27
Postat av: Johanna

Det ´här är nog den sötaste unge jag sett!!! Ååhhhh vill bara pussa sönder!

2010-05-28 @ 09:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0