10:47:24/

rix fm @ kungsträdgården

Fotografi / 2010-05-22






1. Erik Grönwall 2. Eric SAAde 3. Ljus 4. Folk 5. Ännu mer folk i kungsan!

Igår vad det som sagt kungsträdgården! Jag var där med min mamma och pappa och vi kollade på rix fm festival, underhållande som vanligt!

Nu ska jag ut i solen och spela bra musik i hörlurarna och försöka få lite mer färg, sen ska jag göra mig iordning och åka in till stan. Där ska jag byta en sak och försäka kolla lite på fashion against aids, haha lär nog vada megaslut, men hoppat finns kvar! :D Puss på er!


Kommentarer
Postat av: frida

åh vad jag älskar dina bilder!

2010-05-22 @ 11:22:45
URL: http://skarpt.blogg.se/
Postat av: annie

HERREJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄVLAR VILKA BILDEEEEER DU TAAAAAAR GUMMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN <3<3<3 ÄLSKAAAAR'T!

2010-05-22 @ 21:50:23
Postat av: Josefine

Tack!! Hahahahhah Annieeeee!!

2010-05-22 @ 22:08:55
URL: http://essymariajosefine.blogg.se/
Postat av: emelie

hur får du dina bilder så blåa och sån fin färg? Är det kamerainställningar eller photoshop? berätta! :)

2010-05-27 @ 14:52:26
Postat av: Josefine

-

-

Hej emelie! Ljuset på scenen var just då blått, det är nog därför det är blått/blå skiftningar på vissa bilder. Har redigerat dem lite i photoscape, ett gratis redigeringsprogram! Där ändrade jag skärpa, lade på ett filter som gör bilderna lite ljusare och fördjupade färgerna lite. Kram!

-

-

2010-05-28 @ 09:31:58
URL: http://essymariajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0