17:24:03/

He ate my heart

Allmänt / 2010-05-17


Underbart vackra Gabrielle, älskar hennes klädsel idag! Hade gärna bytt..

Åh herregud vilket underbart väder det har varit idag, igen! Behöver jag ens nämna att jag ångrar mitt klädval idag, då jag hade svarta jeans? Hursomhelst, hade två lektioner idag, lunch och sen var det slut för idag! Var ute en stund med lite vänner och åt glass i det underbara vädret! Därefter tog jag mig till Täby Centrum och köpte där en bikini, en riktigt snygg en! Svart med en guldig dragkedja fram. Sen åkte jag hem och har pluggat sen dess. Ska fortsätta nu, tog bara en kort liten paus nu. Kommer därför vara dålig uppdatering i veckan då jag ska satsa järnet på det sista viktiga provet! Puss på er!

Kommentarer
Postat av: frida

s-s-s-s-s-s-sjukt snyggt!!!

2010-05-17 @ 20:26:15
URL: http://skarpt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0