16:45:37/

faa

Inspiration / 2010-05-21




Fashion against Aids.

Shieeeet! Det sålde ju slut på en gång! Jag hade ju tänkt att åka in till stan efter skolan idag och shoppa loss på fashion against aids, men nu är det typ slut. Igår kunde jag inte åka dit då jag var jag hemma och pluggade som en tok - vilket i och försig lönade sig då historiaprovet gick riktigt bra idag! Hade även matte nationella, men snart är även de nationella slut, har bara ett kvar! - skööönt!

Nog pratat om prov. Snart ska jag äta middag ute i solen, sen blir det Kungsträdgården och kolla på rix fm festival med familjen, blir mysigt! Har blivit som en tradition numera. Ha det gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0