12:49:25/

Beautiful dangerous

Fotografi / 2010-05-02




Blommor är så vackert. Det är som ett lyckopiller. Ser man dem känns allting så bra, äntligen vår, varmare och ljusare tider kommer sakta men säkert, underbart! Jag var nyss ute på en liten fotorunda, för att hinna få bilder när alla blommor är så fina, har fått lite ångest varje gång jag har gått förbi blommor, med rädsla av att jag kanske inte kommer hinna fota dem, men nu är det löst!

Nu ska jag iväg med mamma och kolla på tapeter och sen blir det täby centrum en liten sväng. Ska köpa ny mascara om det är någon som tycker det är intressant att veta, hehe. Förresten, ska visa vad jag köpte igår också, sjukt nöjd över allt! Det är en blus från u-turn, en sjal och en militärgrön jacka från gina (i förrgår även en militärgrön blus ffån gina den med). Jag skulle lämna tillbaka min parkas, men eftersom att jag velat så mycket över den och då haft den för länge här hemma så var det bara bytesrätt, som egentligen hade gått ut. Tur nog kunde jag byta den och bytte då till en annan jacka och tog den snyggaste jag hittade som var en kort lite armyinspirerad jacka. (Förlåt ida!!! :( )
Puss på er finisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0