14:05:10/

12:th of May

Allmänt / 2010-05-12
Hejhopp! Nu är alla prov över för veckan och jag kan äntligen andas ut! Idag efter skolan var vi några som satte oss vid en fontän, åt och bara njöt av solen, sällskapet och fira att vi har ett minilov nu. Sjukt skönt! Haha men en besvikelse idag var min macka, säger bara en sak - köp inte baguette rödbetssallad/köttbullar på ica! Jag tyckte att det skulle bli så gott, men när jag öppnade mackan märkte jag att de köttbullar jag såg som stack ut från mackan (läs: ca 5 stycken) var de enda på hela mackan, resten var alltså bara rödbetssallad, blä!

Nog babblat. Nu ska jag städa mitt rum som är fullt med skitsaker överallt (alltså haha, nu städar jag igen!! men är verkligen stökigt! hur mycket är normalt att städa?) och invänta Matilda som ska hit. Vi ska äta mellis, iallafall jag för jag är jättehungrig, sugen på latte är jag också, sen stannar hon kvar här, ska fippla lite med bloggdesign och sen äter hon här, mysigt! Vill till ica och köpa godis också, muuums! Puss på er, ha ett underbart lov! 

Kommentarer
Postat av: Nike

Frågan är hur fort du gör det stökigt ;)

2010-05-12 @ 16:07:48
URL: http://texterochfunderingar.blogg.se/
Postat av: frida

låter supermysigt! ha en supertrevlig långhelg nu:)

2010-05-12 @ 18:46:44
URL: http://skarpt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0