22:08:46/

march 28

Allmänt / 2010-03-28


Snygga Adriana Lima & Ana Beatriz Barros by Ellen von Unwerth får snygga till detta tråkiga inlägg. Förresten, solglasögonen åt höger är de jag har! ;)

Idag har jag inte gjort mycket nytta på jorden. Jag kände mig seg och trött men ville ändå göra någonting av dagen så jag åkte vid tre in till stan för att leta efter en RAMONES tischa, men på punkt shop hittade jag ingen, så jag gick till en annan affär, som tipsade mig om en annan butik  på drottninggatan. Efter ungefär en halvtimme får jag reda på att jag gått åt helt fel håll och går då till det rätta hållet, men hittar ingen där heller, gud vad jag blev irriterad! Sen skulle jag köpa ett par svarta jeans från bik bok, men de fanns inte kvar i min storlek, så det var ingen nytta att åka in idag egentligen. Förresten, någon som vet vart jag kan hitta en enkel vanlig RAMONES tischa? Tipsa gärna!
Nu har jag sett på wipeout och ballar av stål och kämpar med att hålla mina ögon öppna, trots att klockan bara är tio, och egentligen nio, herregud.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0