11:31:08/

lazy days

Allmänt / 2010-06-17



Ph: via fashionsquad

Sommarlov. Då man kan vakna upp utan att ha någon aning om vad man ska göra av dagen, ta lång sovmorgon och bara finnas, härligt tycker jag! Nu sitter jag med datorn i knät nere i vardagsrummet och har MTV påslaget. Känner dock att jag borde byta om till bikini och lägga mig ute i solen eller hitta på något annat för att ta vara på den soliga dagen.

Tänk att om 11 dagar kan man varje dag vara ute i solen och bara njuta i Grekland, det är helt galet. 11 dagar!! Jag och Matilda började ju nedräkningen för ungefär 300 dagar sedan och det känns som igår, snart är dagen här när vi stiger på planet, åker till Athen och sedan tar en båt ut till ön Naxos och efter det ska vi till San Torini och Paros, galet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0