22:05:42/

hot stuff

Inspiration / 2010-06-21



klänning - net-a-porter solglasögon - shopmfredric ring - ysl skor - scorett  

Jag såg ett liknande collage på en annan blogg och gjorde ett eget för att visa er - bananas vad snyggt allt är! Titta bara på klänningen, kärlek vid första ögonblicket på den. Solglasögonen har jag, resten får jag nog fortsätta drömma om och tyvärr vågar jag nog mig inte på skorna heller, då skulle midsommarstången kunna ersättas med mig, hehe. Tycker det är snyggt att vara lång, men blir lite för mycket med de där på mina fötter. Men vem har sagt att det skadar att titta?


Kommentarer
Postat av: frida

åh fy fy fy vad snyggt! klänningen är ju helt f-a-n-t-a-s-t-i-s-k. kram

2010-06-22 @ 00:44:29
URL: http://skarpt.blogg.se/
Postat av: maja

ja det är varmt där nere nu, så tror att outfitten "över" skulle passa perfa!

Vart ska du då? jag själv var i en lite by som hette Pefkos

2010-06-22 @ 12:50:33
URL: http://miaya.blogg.se/
Postat av: Ebba

köpte du dina raybans från den hemsidan? isf, funkade det bra och hur mkt kostade frakt, hur lång tid tog det tills du fick solglasögonen osv?? Tacksam för svar! :)

2010-06-23 @ 20:48:43
Postat av: Josefine

-

-

Hej Ebba! Nej, jag köpte inte mina därifrån, de jag har kommer ifrån kommer från Synsam, alltså en riktig optiker. Jag tror faktiskt det är bäst att köpa dem hos en optiker/annan butik då man kan testa dem innan (finns i tre olika storlekar), har försäkring osv. Sen så är de nästan billigare i butik än på den hemsidan! :) Kram!

-

-

2010-06-23 @ 22:06:45
URL: http://essymariajosefine.blogg.se/
Postat av: Ebba

Ok, tack så jättemycket för svar! :) Hur mycket kostade dina i butik? De är verkligen supersnygga! :)

2010-06-24 @ 11:09:35
Postat av: Josefine

-

-

Det är lugnt, såklart jag svarar! :) jag kommer inte ihåg exakta priset men kring 1.300, kan vara mer/mindre. Lycka till!!

-

-

2010-06-24 @ 12:06:07
URL: http://essymariajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0