11:52:01/

Highway man

Allmänt / 2010-06-27

Jag på midsommar & d80n!

Just nu är livet härligt, så underbart. Tidigare imorse kom jag hem från mitt landställe, har haft en riktigt mysig helg där ute med familj och vänner. Nu sitter jag och lyssnar på Hoffmaestro, himla bra de där! Jag ska städa mitt rum och packa till Grekland, snart smäller det - imorgon åker vi. Gal1! Jag ska njuta som tusan där borta! Två veckor var det.

Kameran hänger med så det kommer bli en massa med foton därifrån, jag fotar numera med d80n (!!). Bilderna kommer jag självklart visa (bomba) er när jag kommer hem, jag ska även försöka ta mig in på ett internetcafé och langa iväg ett inlägg - en liten statusupdate hur vi har det och vad vi gör, antagligen bara en massa skryt om hur bra det är, haha! Packa var det ja..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0