13:25:40/

get mama a house

Fotografi / 2010-06-12





Ph: Me

Hej! Igår blev jag ju somsagt sjuk och är även idag, har legat vaken nästan hela natten också, usch! Men jag ville verkligen göra någonting igår eftersom att det var avslutning och njuta av början på sommarlovet, så när Matilda ringde och frågade om jag skulle med till Gröna Lund och se Teddybears var det bara att klä på sig, göra sig iordning och åka in. Det var bra! Måste nog tyvärr idag sota för att jag gick dit igår då jag fått feber, men det börjar bli lite bättre så jag hoppas verkligen jag blir frisk snart. Har en massa saker inplanerat kommande veckan! Hoppas allt är bra med er. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0