19:18:09/

wavin' flag

Människor / 2010-06-20


Matilda och jag, Fårö

För ungefär ett år sedan, när jag kommit hem från Grekland följde jag med Matilda och hennes familj ut och seglade. Det var verkligen underbart. Vi åkte till flera olika fina öar och även till Gotland. Det var utflykter, fotografi, god mat, fint väder och en riktigt härlig atmosfär, när sommaren är som bäst helt enkelt.

Om åtta - snart sju dagar - sitter vi på planet och hon följer med min familj till Grekland där vi ska öluffa. Jag blir helt pirrig i magen när jag tänker på det, vi ska ha det så underbart! Tiden svävar verkligen förbi, i några inlägg nedan räknar jag ned från 30 dagar och nu är det bara en vecka kvar, gal1!

Kommentarer
Postat av: Nettis

Fina bilder alltid snyggt med svartvit

2010-06-22 @ 09:16:15
URL: http://tusenting.blogg.se/
Postat av: ida jakobson

Så vackra <3 Va bra bloggen din är josse!!

2010-06-22 @ 18:18:18
URL: http://doublefashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0