22:57:30/

@home

Allmänt / 2010-07-10
Hej mina vänner! Nu är jag hemma från min semester i Grekland som varade i sisådär 2 veckor. Det har varit helt underbart och jag lovar er att det kommer att komma bilder - har tagit ca 2500 bilder! Sedan har vi även använt oss utav våra engångskameror som ska på framkallning!

Idag har vi varit i Zürich och där fyndade jag tre klänningar. De är ifrån h&m men är slut här hemma så det var perfa! Nu ska jag fortsätta lyssna på hoffmaestro, packa upp gå och lägga mig. Imorgon blir det sol&bad med Matilda i Österskör och veckan framöver jobb, puss på er!

Kommentarer
Postat av: Nike

Åh, Zürich - mitt andra hem.

2010-07-11 @ 01:01:35
URL: http://texterochfunderingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0