12:58:50/

Grekland N°1

Fotografi / 2010-07-19





Lite kvällsbilder från första ön i Grekland, Naxos. Ju mer jag tittar på alla bilder ju mer längtar jag tillbaka. Att gå runt på kvällarna med kvällsolen som lyser upp allting i en såndär orange färg och bara finnas är ju så underbart! Hela min sommar blir så bra, Grekland, som nog var höjdpunkten, men nu ska jag även packa min väska och bege mig ut på en ö i Stockholms skärgård med två fina vänner, Ullis och Olivia. Hemma torsdag igen och iväg igen på lördag till Norrland och fina släkten! Ha det fint!

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Hej hej!

Hur är det med dig?? :)

Jättefina bilder!

2010-07-20 @ 18:43:22
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0