21:21:38/

Fika

Fotografi / 2010-01-15


Stora bilder kör vi på då!
Idag efterskolan åkte jag in till stan, rättare sagt till Matildas skola, Viktor Rydberg Jarlaplan, respekt! Lite för många trappor för min smak, är man där för att träna kondition eller? Aja, sen gick vi till café birger och där var det en snobbig tant bakom disken som verkade hata mig. Sen när jag väl beställde en kaka och en latte, så ställer hon sig och börjar göra latten sen skiter hon i det så jag fick gå och påminna dem. Då hör man "ååh förlåt, glömde den" Bullshit! Haha, seriöst typ 5 gäster och de glömmer att göra en latte när de får en beställning? Jaja, nu ska jag inte sitta här och deppa för det, livet går vidare, blir hårt... Sen gick vi iallafall runt i staden och fick bland annat gratis semlor och i shoppingväg hittade jag en ring och ett par snygga örhängen! (gissar att de finns med i nästa inlägg?

Ps. fortsätta med stora bilder? är kluven! Tycker det är snyggt, men är de lite för stora? Eller? Och Matilda, kommentera inte, i know whatcha thiiink, adios amigos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0