22:35:43/

fika

Fotografi / 2010-01-27


det blev chailatte och en mini-brownie

Nu tänker ni säkert att fika är det enda den där Josefine gör, men så är inte läget. För när man fikat så har man möjlihgeten till att ta lite kort och då blir det inlägg, score alltså!
Idag var det friluftsdag och jag tränade trors halsont och allt, herregud, kunde ha dött! Iallafall, sen följde jag med pappa in till stan, han skulle på möte och jag hookade up med annie och vi kämpade tappert för att ta oss igenom snökaoset, genom butiker på vägen och tillslut hamnade vi på waynes, toppen ju! men nu ska jag sova, känner mig död! börjar iallafall kvart över två imorgon, har salskrivning, jippi! (noot) puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0