22:00:03/

10 01 07

Allmänt / 2010-01-07



Skola idag. Herregud vad jag hade svårt att somna igår! Van att lägga mig vid tre haha :P Nu är jag jättetrött och sitter här i mjukisdressen, har precis sett på Victoria's Secret Fashion Show och det är även inspelat! Älskar det! Pappa ska till USA nästa vecka och jag ska beställa underkläder från VS då :D Kommer även shoppa som en galning när jag åker till New York i höst!!

Men nu ska jag ner och dricka te, äta biscottis och se på tv med familjen, mysigt! Se you guys later! Vad ska jag blogga om? Efter flera dagars bloggande vet jag inte vad jag mer ska blogga om, haha. Går inte så m¨nga knop för mig utanför skolan!
Puss.


Kommentarer
Postat av: Olivia

NAJS MED NEW YORK! :D

SV: jag vet att det är jobbigt när jag är borta, men im back! :D

2010-01-08 @ 20:19:25
URL: http://sumo.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0