21:06:35/

21:06 lista

Allmänt / 2010-01-03
1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jag började gymnasiet!
2. Höll du några av dina nyårslöften? Jag tror inte jag hade några, men om jag hade något har jag säkert brutit det.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nix!
4. Dog någon som stod dig nära? Inte detta år. Tack gud för det!
5. Vilka länder besökte du? Österrike, Grekland och London.
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Inte saknat någonting speciellt, men en utomlandsresa med min närmsta vän kommer bli sjukt kul!
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Balen, när var den?
8. Vad var din största framgång 2009? Gick ut med bra betyg och kom in på linjen jag ville!
9. Största misstaget? Kommer inte på någonting nu.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Nej, några förkylningar. I allmänhet har jag väl alltid varit lite skadad haha.
11. Bästa köpet? Svarta tjocka leggings och min svarta blus. Min beiga kofta! Snyggt. Enkelt!
12. Vad spenderade du mest pengar på? Fika och kläder!
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Mina härliga vänner.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Michael Jackson som gått på varje dag.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? ingetdera. Är oftast ganska glad!
16. Vad önskar du att du gjort mer? Pluggat kanske.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Ätit mindre godis och andra onyttigheter på vardagarna.
18. Hur tillbringar du julen? Med min fina släkt!
19. Blev du kär i år? Jag vet faktiskt inte.
20. Favoritprogram på TV? Grey's Anatomy, The City och The Hills.
21. Bästa boken du läste i år? En blomma i afrikas öknen (haha, den enda också)
22. Största musikaliska upptäckten? Lady Gaga blev väl stor i år? Grym!
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Ja, fick nästan allting jag önskade mig. Skinnjacka, presentkort, pengar är vad jag kommer ihåg.
25. Något du önskade dig men inte fick? Kommer inte ihåg.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Spenderade dagen med min släkt!
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Naturnära färger och svart. Gärna koftor! Enkelt, men ändå snyggt haha :P
29. Vad fick dig att må bra? De äkta och bra vännerna man har.
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Michael Jackson!
31. Vem saknade du? Min farmor, gammelmormor och gammelmorfar såklart. Även Michael Jackson som gick bort :(
32. De bästa nya människorna du träffade? Man träffar alltid nya trevliga människor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0