19:19:10/

19:18 sqo

Nyheter / 2010-01-05





Var på stockholm quality outlet idag med mamma idag och den mesta tiden spenderades inne på Hollies där jag testade skinnjackor. Kunde inte bestämma mig om jag skulle ha en snedskuren, dock för kort i armarna, eller en rak. Tog en lattepaus med mamma och tänkte över vad jag skulle välja. Bestämde mig tillslut och tog den sistnämnda, eftersom att den satt bäst! Köpte även en kaninpälsväst! Haha, gud, låter som blondinbella och känner mig skyldig till djurplågeri, menmen, snygga kläder fick jag! Haha :P Visar sakerna snart, Puss!


Uppdatering: Jag hatar photoscape. Mongoprogram som aldrig fungerar, aaaaaaah!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0