13:01:11/

?!

Kläder / 2010-02-13

AAH! Jag har verkligen ingen aning om hur jag ska göra nu av min dag. Det bästa vore att vara hemma, plugga, och bara ta det lungt eftersom att jag känt mig som en zombie hela veckan med alldeles för lite sömn. Sen göra mig iordning och åka iväg på en fest! Alternativ två är att åka in till stan, ta en fika med Sara och Annie, sen hem igen. Förresten vet jag inte om jag ska köpa klännigen längre. Helt vanlig svart (OCH ASSNYGG!!) klänning, men 450 är lite saftigt för att inte vara något speciellt alls, eller? GAAH, och med min beslutsångest också, kooorv!

Kommentarer
Postat av: Isabelle

den på bilden va jättefin! :)

2010-02-13 @ 19:56:17
URL: http://isabellebermsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0