12:59:50/

stockholm

Fotografi / 2010-12-29









Det började med att vi bestämt att vi skulle sitta på tåget som var i täby centrum 12.16. Klockan 12.14 fick jag ett samtal av Mathilde som frågade vart jag var och jag som låg och sov fick panik och studsade upp ur sängen. Jag hade en kvart på mig att göra iordning mig och jag lyckades faktiskt, rätt imponerad!

I stan gick vi runt och kollade lite affärer och fikade på hurry curry (ni MÅSTE äta deras morotskaka, den godaste kakan jag någonsin ätit i hela mitt liv!). Vi gick runt ett bra tag och vid halv nio var jag hemma igen! Vi hade fått erbjudandet att följa med några i klassen på pulkaåkning, men vid tio sa de att det var inställt så det var skönt att slippa handskas med den där beslutsångesten... Nu: äta frukost!

Kommentarer
Postat av: inger helén

fint.

2011-01-16 @ 14:53:40
URL: http://smallwishes.blogg.se/
Postat av: hannah

grymma bilder, fina ni är. Var är bilderna tagna?

2011-01-28 @ 10:34:25
URL: http://coffeegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0