20:59:23/

engångskamera

Allmänt / 2010-12-22






När jag och Matilda var i Grekland i somras hade vi med oss varsin engångskamera och hon har framkallat sin, här är några av hennes bilder! Sjukt kul att kolla på och riktigt bra bilder. Nu blir jag riktigt taggad att framkalla min! Här är iallafall några av bilderna och man kan ju inget annat än att längta tillbaka när man ser dem! Det är inte helt dumt här heller, när det snart är jul och allt men sol och bad sitter ju aldrig fel!

Nu ska jag gå till Olivia, tror vi ska titta på SATC, mysigt! Känns dock inte så frestande att gå en kvart i -23 grader, men det är bara att bita ihop! Har förövrigt haft ett bra dygn. Jag, Marcus och Mathilde var med varandra och var uppe lite för länge, men är det lov så är det! Ha det bra, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0